Segítségre lenne szüksége?

Minden hasznos, tudnivalót itt megtalál.

Gyakran ismételt vásárlással kapcsolatos kérdések

Rendelés és Szállítás

Megrendeléstől számítva 2-3 munkanap alatt a GLS szállítja a csomagodat.

Regisztráció a bejelentkezés fül alatt található.

Amennyiben szeretné módosítani a megrendelését, akkor kérjük írjon egy email a support@kimo-soft.hu email címünkre vagy lépjen kapcsolatba elérhetőségünk bármelyikével amit a Kapcsolat menüpont alatt találhat.

GLS futárszolgálat Csomagkeresőjében tudod megtenni a kapott csomagszám beillesztésével.

Nincs. Csak Magyarország területén szállítunk ki.

Meggondolta magát idő közben és már nem tart igényt a termékre? Többféle lehetősége van elállni a vásárlástól.

Amíg nem adjuk át a futárszolgálatnak a csomagot, addig a webshopon a  a Saját fiókjában lemondhatja a rendelést.

Amennyiben már átadtuk a futárnak, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát az ügyfélszolgálat felé, mi pedig továbbítjuk a kérését a futárszolgálat felé.

Ha nem tudjuk értesíteni időben a futárszolgálatot, javasoljuk hogy a csomag átvételét utasítsa vissza.

Csere, garanciális ügyintézéssel kapcsolatban

Csere és Garancia

Ha valóban így van, kérem jelezze felénk és mi ingyen kicseréljük önnek.

Lépjen kapcsolatba velünk és mi kicseréljük önnek.

Kérem töltse ki a hibabejelentő lapot amit ITT talál, nyomtassa ki és helyezze a termék dobozába vagy küldje el nekünk emailben a support@kimo-soft.hu címünkre.
Szállítási címünk: 7150 Bonyhád, Dózsa György utca 1.

Ha a termék nincs a futárnál, addig bármikor törölheti a rendelését.

Forgalmazott termékek általában forgalmazói/bolti garanciával rendelkeznek.
Bizonyos termékek esetében a gyártó biztosítja a jótállást, ez az adott termék adatlapján külön feltüntetésre kerül.